Tandlänkaren.

När man sitter i väntrummet hos tandläkaren kommer den nervositeten som man kan svima av! Det är så hemskt.

Men idag gick det rätt bra, inte i väntrummet men när jag satt i stolen var sköterskan så lugn att det smittade. Sa till henne att jag är livrädd för sprutan och då sa hon att då gör jag så och du så, sagt och gjort, gjorde spm hon sa och för första gången någonsin tog jag sprutan på första försöket! :)

Efter det gick det bra, har inget emot borrningen och sånt bara den där jävla sprutan!

Jag klarade det och jag hade lovat mig själv glass om jag klarade det, isglass så klart! ;)
Köpte med mig en hem och köpte till killarna också! 

Nu har Tobias haft en kompis här och de har spelat data spel, jag har suttit och kollat på kläder, vart ute med vovvarna och pratat med mormor, börjat kolla på film också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback