SKOOOOOLAAAA!

Har varit hemma i en timma, eller hemma och hemma, är hos mamma.
Men där min familj och mina älskade är, där är mitt hem! ♥

Åkte till mamma i morse eftersom jag mitt klantarsel kastade busskortet. Inte så smart!
Var här tio över sex och började skolan kvart över tio. Aja nu har jag nytt busskort i alla fall!

Regnet öste ner och åskan mullrade i kanterna, undrade om jag verkligen skulle cykla till skolan, men när det närmade sig tiden för att cykla iväg så slutade det regna och solen ville komma fram! :)
Så jag cyklade till coop och mötte upp mitt lilla barnbarn (intern skämt) Ae och vi cyklade till skolan.

När vi kom dit så var det ett tag kvar till vi skulle vara i aulan och vi mötte Julia (svägerskans syrra) så vi gick ner till skåpen och satte oss efter att vi kramat om Gudrun och Julia (lärare).

I aulan var det inte så mycket prat utan vi fick gå iväg till klassrummet, och prata lite information osv.

Lunch, pytt i panna. :p

Sen aulan igen i en kvart för information och projektarbete sen heeeem!

Kändes inte som det varit två månader sommarlov, kändes precis som vanligt. Utom att det kändes konstigt att bara ha två lärare att krama om, Maggan slutade ju innan sommaren :(
Vi har fått en ny som verkar trevlig och har humor, annars skulle det nog inte gå i BF! ;) Vi har alltid roligt! :)

Kan inte förstå att det är sista året, var har alla dessa år tagit vägen!?!? Och Tobias har börjat sjuan, SJUAN!! Han kom ju fanken hem från BB förra veckan! ;)
Nu börjar förväntningarna komma! Vad ska hända efter gymnasiet?
Plugga vidare och jobba så klart, men det är ändå spännande! :)


Tog följe med Ae hem också men hon skulle in på banken en sväng och jag såg Pethra så jag pratade med henne till hon skulle åka iväg och lagom till det kom Ae ut..

Annars har det inte hänt så mycket sedan jag skrev sist, har mest grejat med designen och jobbat. Mycket som ska in i register och intresseanmälningar som ska svaras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback