Oj oj oj!

Nu var det ett tag sedan igen ;)

Nu är Mickes semester slut och jag börjar skolan om 14 dagar igen, detta sommarlovet har gått huuur fort som helst!
Kanske för att det är det sista sommarlovet!?
Ska ju plugga vidare sen efter skolan men ska göra det på distans och jobba samtidigt! Så då blir det ju inte något sommarlov för min del ;) Några fjuttiga veckors semester bara ^^

Igår så var jag hos mamma en sväng medan Micke jobbade, Mats var också där. Kul att träffa honom, har ju inte gjort det på länge!

Fick roliga nyheter av dem båda, så nu håller jag tummarna!

Mormor, morfar och Phille kom på besök också! ;)

Idag åkte jag till mamma igen , har hjälpt henne att packa och sortera grejer.
Var i Säffle och kollade på mattor också, jisses vad mycket mattor!!
Nu ikväll har jag jobbat lite medan Micke var på crossbanan och körde cross.

Imorron ska jag till mamma igen och hjälpa henne lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback