Karlstad!

Ja som sagt så åkte vi till Karlstad eftersom jag skulle till tandregleringen idag, gick upp, kom in, satte mig i stolen, Inger (över tandläkaren) kom in, provade att sätta i min skena, sa att det såg bra ut och att jag skulle få en kallelse om ett halvår.

Tog MAX en halv minut. Så onödigt! Kunde ju tandläkaren i Åmål kollat när jag ändå ska dit imorron.... Och jag känner väll själv om den inte sitter som den ska eller inte passar? Jag använder den ju i stort sett varje natt så det måste jag ju själv känna... Aja.

Efter besöket på tandregleringen så åkte vi till wermlands data och Micke köpte sig lite minne till datorn för hans hackar och laggar hela tiden så han kan inte spela haha! Men nu har han lika mycket minne i sin stationära som jag i min bärbara.

Sedan åkte vi in till Bergvik och åt, sååå gott!! Min absoluta favorit är pastasalladen med kyckling och vitlöksås! Gott!

Efter maten gick vi och handlade på Maxi, lite färskt bröd, kattmat osv.

När vi åkte hem tog vi vägen in i Åmål för att hämta Mickes nya skärm, eftersom det var glapp i den gamla och den blinkade i flera timmar innan den startade upp sig ordentligt så han kunde sitta där.
Men det blev problem med den när vi kom hem, så typiskt hans otur. Aldrig ska något gå hans väg!
Nu fungerar det i alla fall och han sitter nöjt och spelar just nu :)

Imorron ska jag som sagt till tandläkaren och laga ett hål, super duper rädd för sprutor som jag är har jag orat mig i flera dagar nu! Är såå jobbigt. Får se om jag klarar av det utan lugnande imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback