:)

Igår så var huvudvärken kvar när jag vaknade men en tablett senare och lite vila så hade jag lurat bort den.

Kollade runt lite på blocket efter hyllor och hittade fem billy bokhyllor i Grums som vi nappade på och vi åkte och hämtade dem, fick med oss en hem resten står på Mickes jobb eftersom vi hyrde kärra hos palm. Och eftersom det regnade så kunde vi inte ta dem hem med Calderys kärran... Idag ska vi ta med andra hyllan till mitt hörn sen tar Micke sina hyllor en och en under resten av veckan. Om det inte blir fint så han kan ta dem på kärran.. :P

När vi kom hem så torkade jag av golvet och hyllan och sätte i saker i den, den fylldes snabbt kan man väll säga! haha!!

När jag fyllt den så myste vi framför en film, Irene Huss 8, kommer inte ihåg vad den hette. Den var bra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback