Bex!

Cyklade till Becka i regnet, hon mötte mig och vi tog oss en promenad med Eos för att han skulle rastas ^^
Sen så pratade vi som vanligt om allt mellan himmel och jord!

Bex är en kompis jag vet att hon ALDRIG försvinner eller sviker mig, spelar ingen roll om vi inte pratar så jätte ofta men jag vet att hon ALLTID finns där! Det är så vänner ska fungera! :)
Vi har så roliga minnen ihop som jag fortfarande skrattar åt! Som när vi förvandlade bolue banan tilll hopp bana och cyklarna blev hästar, lekte med mina hästar och byggde stall i skogen, vi hade cykeltävlingar runt området allihopa, hade det alltid så roligt!


Rebecka är bäst, så är det bara! :) ♥

En jätte gammal bild på Becka och Mig ♥


Kommentarer
Anonym säger:

Åhh så gullig du är <3 finns alltid här för dig så är det bara, minns fortfarande när jag flyttade in och vi spelade det där tjejspelet om killar :P

2011-08-15 | 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback