Oj!

Här var det evigheters evigheter jag var och skrev! Men vem sitter inne vid datorn när det är så skönt ute!?

Färjestad vann (så klart) sm guld! :D Var och firade det i Karlstad med bröderna och Micke, tyävrr fick vi några idioter bakom och framför oss som förstörde en stor del av stämningen! Men vi stod iaf när scenen, fem personer framför oss i ledet bara, 2009 var det flera hundra framför!

Nu är det påsk, men det visste nu ju ;)

I fredags var vi hos Mickes föräldrar, är så hima skönt där borta!
Åt gott, pratade och jag somnade till i soffan en sväng, har vart så jä*la trött de sista veckorna... hmm.

Igår var vi hos mamma och pappa :) Där var mormor, morfar, morfar (aa två morfar!!), Konthong, och bröderna så klart, eller de försvann ganska fort, Mackan fick en cykel av pappa och de försvann med en kompis ut och cyklade :) 

Idag har vi bara njutit av solen! Härligt väder det var varit länge nu! Men jag blir aldrig brun! :( 
Aja var med Micke ut i skogen, han högg och jag läste min bok, tyvärr lästa jag ur den, så bra skriven alltså! 
Om ni inte har läst "Främmande fågel" (Maria Wern) skriven av Anna Jansson rekomenderar jag den stark! Den är ju även film så jag ska kika på den också :)

Efter vi var i skogen satte vi oss i solen vid huset och bara njöt! 

Nu har vi kommit hem efter att vi varit vid Björkesjö och suttit i solen där, den försvinner så fort här :( 
Tog mig ett halv dopp med ^^ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback