Grilla! :)

Har suttit och pluggat en stund nu, micke har åkt till skogen :)
Skönt att man inte behöver stressa med veden iår, har så det räcker läänge i skjulet, men det blir fint i skogen när han varit i farten ;)

I eftermiddag ska vi upp till grannarna, Gunilla fyllde år i fredags så vi ska gratta henne :)
Ska grilla där uppe, mums! ;)

Nu håller jag på att plocka iordning lite i "min" hörna i hobby rummet, det syns ju vilken del är en tonåring som har iaf haha!
Har slängt en säck med skit nu, vad man samlar på sig! Två kartonger till som ska till vinden, kommer säkert bli mer!

Använder ju knappt något förutom kort grejerna... Så det är ju onödigt att allt annat ligger här och tar onäg plats. Är ju bättre att ha det på vinden och spriga upp och hämta det när jag ska ha det.

Vårn lilla Jasmine fyllde 9 år för typ två veckor sedan fick jag se nu i hennes vaccinations intyg. ^^)
det märks att hon börjar bli gammal, hon är ute i två dagar och sover i fyra! :P

Majja bråkade med grannkatten igen, i förrgår och han fick ont i bakbenet, han blev bättre igår och var ute med han är inte helt pigg stackaren! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback