Valdag!

Idag gick vi upp ganska tidigt, åt frukost och myste lite innan vi satte oss i bilen för avfärd mot vallokalerna!

Eftersom min flyttanmälan fortfarande verkar bearbetas så röstade jag som jag skulle i V-bro på Majorskullen.

Åkte till pappa och fick med mig farmors servis jag har ärvt samt ett troll jag fick av henne J

Älskade farmor

Sedan åkte vi till Säffle och åt lite på donken :P innan vi åkte tillbaka in till Åmål och till Margit som glömde sina tofflor här igår.

Vidare drog vi till Tösse så att älsklingen kunde rösta, där på gräsmattan stod det tre hästar, vem tror ni fastnade där om inte jag! ;)

 

När vi kom hem så började jag plugga och älskling grejade lite med veden.

Känner mig duktig som pluggade på en söndag, men det var nödvändigt, Kan allt nu nästan *stolt*

 

Igår så var ju Everline och Margit här, fick fina smörgåsbestick och en blomma av Margit, av Everline fick jag ett halsband och en blomma. Tack söta ni

 

På kvällen åkte vi in till stan för att kolla på ljusfesten, var väll kanske inte det bästa men men..
Fick träffa Malin, Mamma, Mats och bröderna iaf.

Nu sitter vi och kollar på valvakan, blir lite rädd faktiskt av att SD ligger trea :S
Alltså hur tänker folk egentligen?
Precis innan jag skulle posta detta inlägg så gick MP om SD, C och har även gått om!
Hoppas detta håller i sig!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback