Förkyld!

Lite skrämmande resultat i valet. Hur tänker svenska folket!?

Under veckan har jag hunnit rädda tre kattungar! Verkligen jätte söta (:
Istället för avlivning fick de hem hos människor som älskar dem, den ena fick ett hem i V-bro hos Marie och dem. De andra två, Theodor och Alvin bor på landet tillsammans. De har en stor ladugård de får springa i och äta möss och sorkar!

Sedan har jag dragit på mig en rejäl förkylning också, så onsdag – lördag har jag varit sängliggande. Var först idag jag orkade göra något.
I lördags var svärmor och Margit här och hälsade. Orkade dock inte vara uppe så mycket. Lite trist men får prata med dem någon annan dag.

Imorgon ska jag försköka orka igenom skoldagen, får se hur det blir med det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback