Oriflame, Katalog nummer 14

Hejsan Hoppsan!

 

Nu har jag skapat en ny kategori, Oriflame =)

Här kommer jag lägga ut mina favoriter eller min absoluta favorit ur varje katalog.

 

Just nu är det katalog nummer 14, vill ni beställa något är senaste dagen 12 oktober ;)

 

I denna katalogen är detta mina favoriter

 

Oriflame Beauty Illuminate Eye Crayon

Ögonpenna med lätt formula som ger en jämn och precis applicering. Innehåller pärlor som ger vacker glans och läckert skimmer.

 

Jag gillar den för: den sitter på länge, när jag använder puderögonskugga så blir jag torr och får sår på ögonlocken, med denna slipper jag det!

 

Finns i katalogen: på sidan 49

Kostar: 69 kronor

 

Natural Skin Care Tender Care

Universalvårdande kurcreme för läppar, nagelband, ansikte eller annan torr eller irriterad hud.

 

Jag gillar den för: Man kan använda den över allt! Istället för en lipsyl och massa andra cremer så rymms allt i en liten burk. Den är liten och lätt att ta med sig i fickan!

 

Finns i katalogen: på sidan 82

Kostar: 115 kronor

 

Tender Creme Lip Balm

Läppcerat med klassikern Tender Cares alla fördelar. Speciell mjukgörande och skyddande formula som innehåller bivax, olivolja och echiumolja. Ger mjuka och släta läppar.

 

Jag gillar den: för att jag älskar tender care och nu finns den som lipsyl! Hur bra är inte det!?

 

Finns i katalogen: på sidan 82

Kostar: 100 kronor

// Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback