Carlos Bakery.

 Jag älskar att kolla på program på tv där de bakar och dekorerar tårtor och bakelser.
Mitt favorit program heter Cake Boss och går på Discovery Travel & Livin 18.55 varje kväll (:
De är verkligen helt fantastiska på att göra alla sorters tårtor, känns som att inget är för svårt eller för komplicerat för dem!

Kolla bara tårtorna här nedanför! :



Gillar denna, kanske något nu till Halloween? Vet ni att under halloween omsätter man i Sverige en miljard kronor!


Bara älskar delen med leoparden! :)


Shit vad mycket detaljer! ;) Allt i tårta också!


Min favorit bland dessa!



Det mesta görs av ätbart material, hur coolt är inte det!?

Någon gång så ska jag åka dit och kolla i deras affär + smaka på allt :P

Kika in på deras hemsida: http://carlosbakery.com/

// Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback