Massa firande! :P

Ja i söndags fyllde ju jag 18 ;) Blev grattat av älsklingen på morgonen, fick söta presenter :) Tack sötnos <3
På eftermiddagen kom grannarna och efter det kom mormor. Fick ett present kort och en blomma av grannarna och ett halsband av mormor.

Hade ju kalas här hemma på lördagen då var Mamma, Mats, Tobias, Marcus, Anita, Gösta, Morfar, Konthong, Malin och lilla Matcho så klart ;)

Utav mamma och bröderna fick jag;
- Massor med pyssel saker
- En parym
- Ett armband från SNÖ of Sweden

Utav Mats och Matcho fick jag:
- En klocka, finaste jag sett!
Och ett kort som Mats målade!

Utav Anita och Gösta fick jag;
- Två par byxor
- En t-shirt
- En tjock tröja
- Pengar

Utav Morfar och Konthong fick jag;
- Ett armband
- Örhängen

Utav Malin fick jag;
- En t-shirt med en bild på oss två
- Pennvässare i form av en näsa, när man vässar pennan sticker man in pennan i näsborren xD
- En kasse, haha!!
- Humörring

Vi pratade, åt smörgåstårta, öppnade presenterna, åt tårta och pratade mer, vek pappersrosor.

I går (onsdag) så firade jag och Micke 3 år :D ♥
Detta firades med god mat och mys ;)

Idag fyller Tobias 12 år, GRATTIS ♥
Åkte dit tidigt i morse för att väcka han med presenter och sång, utav mig och Micke fick han en radiostyrd bil, när han kör den så lyser däcken :P

I tisdags fyllde Patti (moster) och Fiffi ( Mats dotter ) år. Grattis på dem ;)


Idag så åkte jag ju tidigt till Åmål, var i skolan där vi inte gjorde så mycket mer än det vanliga dvs plugg plugg och åter plugg!!
Efter skolan så hämtade jag mitt leg, sedan gick jag till mamma, var ute med hundarna, och åkte och handlade, gjorde tårta och fikade med mamma, Marcus, Tobias och Micke ;)

Nu kikar jag på IDOL :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback