Roligt.

Har väntat på ett paket med en ny jacka till mig i flera veckor, igår fick jag sms om att det var här så efter skolan gick jag och Lolle och hämtade det. Paketet såg mycket litet ut och jag sa "får både en jacka och en tröja plats här i så heter jag Karl-Bertil" öppnade och mycket riktigt, där låg enbart Mickes tröja och en lapp där det stod att min jacka var slutsåld. Borde jag inte fått ett mail om det!? Aaaaaaggggghh!!
Blir till att fortsätta leta!

Sedan är min plånbok stulen, var på polisstationen igår men de hade inte fått in den så jag tror inte den kommer till reda någon mer gång!

Tog en fika med Louise också innan hon hoppade på bussen hem ;)
Då gick jag och skulle vänta på min buss när min granne kommer och frågar om jag vill ha skjuts hem, ja tack! =)
Hon skulle bara handla lite så jag gick till Netto, på väg dit mötte jag Amir som skulle till gymmetså jag pratatde lite med honom.

Hemma så pluggade jag i stort sett bara på MIBAS, hoppas det går bra nu! :P

Idag ska vi åka skridskor med killarna, ska bli spännande med tanke på att de aldrig gjort det tidigare =)
Ska till mamma efter skolan! =)

Kommentarer
Victorelle säger:

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 | 20:14:34
Bloggadress: http://victorelle.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback