..

I Fredags så åkte vi skridskor med killarna från Vega, de var jätte duktiga för att åka första gången och de gav aldrig upp. De ramlade och stukade handleder men de gav inte upp! =)

På eftermiddagen skulle jag gå och spela Bowling med dem, tog med mig Marcus och Tobias, men när vi kom dit så blev det ingen bowling då det blivit fel i bokningen så vi gick och kollade på när Åmåls Basket lag spelade ist, och spelade på en liten plan bredvid. Killarna ska börja spela med dem från och med imorgon, kul för dem.

Jag ringde ner mamma och hundarna eftersom jag visste att Amir ville träffa dem och så fick jag reda på att de allihopa gillade hundar så det blev bra! Var bara en som var rädd men det gick också bra :P

 

I går så var det marknad, stod där tillsammans med Eva och sålde Oriflame saker, tog beställningar och hoppades på någon inskriven men var inte någon som ville =/ Aja, blir någon annan gång! Det var svin kallt att stå där från sju till tre i minus grader!!!

Amir, Mahmoud och Dawod CYKLADE från Kristinedal till Åmål och tillbaka!
Fattar inte hur de orkade men Amir hade hela ryggsäcken full med chips, ostbågar och dricka så de fick väll energi :P

Fast de var mycket trötta sen..

På eftermiddagen så åkte jag, Micke och fyrhjulingen till Vårvik, där vi har sovit över.

Somnade i soffan igår kväll efter jag hade vart vaken i över ett och ett halvt dygn, trött var jag!!

 

Idag har vi varit på utflykt alla fyra, jag, Micke och Anita åkte fyrhjuling och Gösta kom efter med traktorn :P

Åkte ut i skogen och satte oss och fikade, mysigt!

 Nu kollar jag på Gossip Girl! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback