1:a advent! :)

Var inte klokt vad det blåste och snöade igår, de stängde till och med av småvägarna runt om i Dalsland och plogarna gick var tjugonde minut för att det blev igen snöat direkt igen.
Hade ju vart smartare om de stängt av alla vägar och plogat när det slutat blåsa så mycket.
Här kom plogen runt tio på kvällen, och grannen plogade våran väg efter det.
Snälla grannar man har som plogar åt oss! (:

Hoppas alla hade en trevlig första advent.

Idag har det inte vart så mycket, åkte till Östby för att slänga gamla spisen men så klart var det stängt! :/
Nu ikväll var Mickes kompis Oskar här en sväng och lämnade en lampa vi ska ha ute på gårdsplanen så att vi ser lite annat än mörker, finns ju inte en gatulykta på flera kilometers håll!

Och en annan sak, min hals dödar mig snart!! :(
Känns som halsen brinner upp, halsmandlarna är svullna och jag hostar! :(

Nu ska jag strax sova, sov bara två timmar inatt så ögonlocken är lite tunga nu :/

Majje ♥


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback