Wii, New Moon och Rösa!

Igår så följde hela skaran, förutom Ae med till Malin..

Först så spelade vi lite Wii med Malins lillebror och sen kollade vi på New Moon. Åååh vad jag länktar till trean!! Bara 7 veckor kvar, eller bara & bara!!
Sen åkte vi in till stan för vi skulle köpa lite grejer till idag och fär blev jag upplockad av Micke <3
Åkte hem och la mig och sov, jädra migrän!!

Idag var jag rätt så pigg när Micke gick upp men somnade om eftersom jag hade kvar migränen.
När det var min klockas tur att ringa hade den fortfarande inte gått över så jag tog mig en tablett igen.

Åkte till Kristineberg och mötte upp tjejerna! Gick sedan till konstgräset och hjälpte till att plocka fram allt som skulle fram.
Sedan drog vi igång när barnen kom. Var visst treor vi hade, hade för mig att det var fyror men aja! :P
Alla var verkligen jätte duktiga och bra på att hejja på varandra. Speciellt grupp 2 ;)

När vi var klara där vid tjugo i ett så drog vi ner till stan och käkade på pizzerian, sen åkte jag hem. ;) Skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback