Våran Valborg! :)

I fredags var det ju Valborg, vi gjorde inte så mycket, eller inget alls kan man säga haha!
Eller ja Micke grejade i skogen och jag städade lite, så nu är huset fint! :)

I lördags var det meningen att vi skulle grilla tillsammans med Margit, Anita, Gösta, Eva, Rune och Everline men det blev inget med det eftersom att det regnade och var dåligt väder. Så jag och Micke bestämde oss för att ta en tur till Vårvik och hämta vedkapen...
Åt mat, fikade och hade det bra som alltid där uppe. Pratade med Anita med, skönt att få ur sig vissa saker. Tack för att du lyssnar ♥

Igår kom dock allihopa! Anita och Gösta kom ett tag före de andra, så vi tog en tur på fyrhjulingen jag & hon! Hihi.
Hade det jätte mysigt, grillade och pratade hela eftermiddagen! :)
Måste göras om! ♥
Åkte en tur på fyrhjulingen med Everline med, sötfia! Plockade blommor också, blev jätte fint!
I vattnet var det MASSOR med grodor!! Var häftigt att se dem när de simmade och dök upp och ned.

På kvällen blev jag dålig, kräktes och så, så jag hoppade i sängen tidigt.
Och idag har jag vart hemma! Har grejat med massa skolarbeten, känns väldigt skönt att ha något när man är hemma så man inte missar en massa!

Just nu är Micke ute och klyver ved! Duktiga du!
Jag har börjat må ännu mer illa igen :(

Majje är ute och springer haha, han är så gullig! Allt är ju nytt för honom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback