:)

Igår jobbade älskling till åtta så jag var ensam hela dagen!! Men jag kollade på film så jag klarade mig :P

Lolle har kommit tillbaka till Sverige, tråkigt för henne så hade det regnat alla dagar utom en men det har ju vart fint här i Sverige alla dagar hon vart borta förutom en haha ;)
I skolan lekte vi lite på ULS:en och sen fortsatte vi med sluttentan, känns att det snart är sommarlov. De kurser som vi bara läser i ettan lider mot sitt slut, lite synd eftersom jag gillar ULS:en men men ;)

Mötte upp Tobias på Södra och så gick/sprang och cyklade vi hem eftersom det började regna.
Träffade på ett av barnen jag hade på Grodan så pratade lite med henne, :)

Nu har jag och Tobias bakat lite kladdkksmuffins :) Hoppas de blir goda, men det blir de nog :P

Just det vårat kylskåp har gått sönder, så just nu står det en litet mina skåp bredvid det stora eftersom frysboxen fortfarande funkar så har vi det lilla medans vi väntar på vårat som vi beställt, men det kunde ta upp till 14, FJORTON(!!!!!) dagar innan det kom :S Haha!! Tur vi kunde låna det andra så länge, annars hade vi fått leva på fryst mat, ja kylskåpet fryser även fast vi har på det lägsta så fryser allt :S Katterna fick tillochmed fryst kattmat, nej då kattmaten var fryst men de fick annan ;)

Ikväll blir det att plugga inför Hälsopedagogikprovet som vi har imorgon, kan nästan allt men är lite jag behöver slänga ett extra öga på :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback