´Sitter i skolan!

Sitter i datasalen nu med Louise, Malin och Märiie.
Har haft nationellt prov i matte, denna delen var mycket enklaren än den första!
Börjar inte fören vid tolv, men skönt att slippa stressa i sig maten en dag i veckan iaf...

Igår så började det mullra i kanterna när jag och Malin satt ute och pluggade så vi sprang in :P
Hon är nog lika rädd som jag ^^
Följde med henne och hennes mamma sen ner till stan (vågade inte åka hem och vara där själv när det åskar!!!)
Malin kollade på en klänning till skolavslutningen, och så köpte hon en till xD
Sen var det Andreas tur att få tag på skolavslutningskläder s¨vi åkte till Säffle, sen åt vi på donken! :)

Micke kom och hämtade mig strax efter att vi kom hem till Malin, och jag fäöljde med honom till jobbet en sväng.
Hubbe var där med eftersom det var något som krånglade som de skulle kolla på.

När vi kom hem så klippte jag gräset, jädrar vad jobbigt!! Haha! Micke tog den åkbara efter jag hade gett upp den man går med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback