Hur skönt som helst!

Har varit ute i stort sett hela dagen, hur skönt som helst! Kanske inte brännan på axlarna och armarna, påminner om en kokt kräfta! :P

Hände en lite olycka med Tiger förut :(
Skulle ta ut Tiger till uteburen eftersom det var så fint väder. Släpper honom eftersom jag tänkte att han skulle få springa lite fritt som han älskar (han springer aldrig ifrån mig) & när jag släppte ned honom så hade jag en massa blod på armen, trodde det kom från mig med det gjorde det inte, såg att det kom från hans vänstra fram tass, såg inte riktigt vad det var först såg att klon såg lite konstig ut och att det blödde därifrån så jag tvättade med sårtvätt och lindade om. Det slutade tillslut att blöda & såg att en klon har han slitit loss :S Men nu mår han bra och är sitt vanliga (busiga & gosiga) jag igen! :D

Men nu verkar det dock vara Majjes tur, hans tass har svullnat upp men han har inte ont eller något och busar. Får se hur han är imorgon om vi ska ta honom till veterinären eller inte. Kanske ska ringa och prata med dem i alla fall!?

Var ute med Gunilla & Faxe på promenad förut. Gick i vattnet med benen men inte längre! Haha det var svin kallt!
Hoppas det blir varmare snart för nu är det badsäsong! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback