Hos mamma.

Sitter hos mamma nu med Marcus, han är hemma och förkyld :/
Har precis vart ute med hundarna, vad härligt det var ute. Jätte skönt och varmt! :)
Sommaren kommer nog till slut! ;) 

Igår så hämtade Micke ut biljetterna vi ska ha i sommar. Hur ska vi hålla reda på dem till mitten av Juli!? Får hänga dem på kylskåpet! :P 
Tyvärr så var det fullbokat där vi tänkte bo men har hittat ett annat super mysigt ställe nu. Hoppas att de har ett dubbelrum ledigt den helgen vi ska dit. 

Är i ordning nu för skolan, väntar på att mamma blir klar så jag kan få skjuts till station eftersom jag ska fixa mitt busskort. Sen ska jag kolla upp en grej på skolan sen ska jag hälsa på Malin på KMD :P eller om jag går dit först och drar med mig Lolle eller Marie, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback