Helgen ;)

I fredags gjorde vi inte så mycket i skolan, hade rugby och då skadade en tjej sig :(
Efter skolan så åkte jag med hem till Robin en stund, tjatade,och umgicks lite.
Sen kom mamma och hämtade mig på Ica :P Och så åkte vi upp till mormor ;)

Hos mormor matade vi ponkarna, gick ut med alla 5 hundar och åt pannkakor :)
Såg att stängslet till grannarnas hage hade rasat på ett ställe så jag och Tobias fixade till det :P
Sen kollade vi på så ska det låta eftersom Kevin var med, tror ni att jag och mamma nästan dog när han sjöng Home med westlife!? ååh han är verkligen bäst!!! :D Satt nog som två fjortisar haha!
Efter det tittade vi på slutet av talang :)

På lördag morgon så gick vi upp tidigt och matade hästarna, efter frukosten så gick vi ut med vovvarna igen. Haha Bamse ville leka med Phille och satte sig ner i tron om att han blev mindre ^^
På eftermiddagen gick vi ut med Phil och Ana in i skogen, Phil var jätte duktig och sprang lös ;)
Såg vad som troligen är vargspår med :S Mormor och morfar går inte med hundarna där nere och våra är inte så stora och det bor ingen annan där med hund + att det inte har varit jakt. Läskigt :S
Är så härligt på landet nu denna årstiden!  

På kvällen var vi bjudna på middag hos grannarna, här hemma alltså :P
Det blev grillat suprgott! :D

Sen blev det bingen eftersom Phil höll mig vaken hela natten i stort sett.

Igår så hände det inte så mycket, fick ut betesburen, ska sälja den andra delen.
Känns onödigt att släpa ut den vet att jag inte kommer använda den, Tiger är aldrig ute om inte jag är hemma, aldrig på nätterna eller om det inte är fint väder så den känns öveflödig :P
Satte in nya kylskåpet med, snyggt blev det ;)
Myste med älsklingen med  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback