Hahaha!! :D

På tal på bakning...

En gång när pappa bodde i Kila och vi var hos honom så skulle jag, Marcus och Tobias gjöra kladdkaka.. Tobias var inte så gammal då, vad kan han ha vart , fem!? Jag veti inte riktigt men iaf så slängde jag ihop smeten medans killarna kollade och hjälpte mig att röra.

Kom sen på att jag jag glömt salt och hällde i det lilla kryddmåttet med salt som ska vara i, men Tobias tyckte att det blev väldigt lite och vände upp och ned på saltkaret så att det blev flera dl salt! Men jag tänkte "äsch häller i lite mer socker så går det nog bra" så jag gjorde det och in med den i ugnen och väntade.

När vi skulle smaka på den var det inte så god kan jag säga.

Haha men vilket minne det är <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback