Dagarna :)

Igår så åkte jag med till mamma på morgonen, usch vad tidigt man måste gå upp :/
På gympan så var vi ute och körde fotboll,. var faktiskt kul :)
Började med vårat projektarbete som vi ska ha i tvåan och trean haha!
Säger inte vad vi planerat för då kommer väll alla härma ;) Nej då men ni kommer att märka så småning om.

Följde med Malin hem och grejade lite till med det, innan vi åkte tillbaka in till stan med Theo (efter att jag skämt ut henne lite) för att han skulle ha en sele. Så vi gick in på Kryp In och provade en och han var över hela stället & sprang haha!

Hemma hos Malin igen tog vi oss lite mackor och precis då kom Micke, så typiskt! :P

När vi kom hem så bar vi ut kylskåpet (det gamla) som älskling ska ta med till tippen idag och slänga ;)
Och så åt vi lite och jag la mig i sängen och tittade på tv xD

Idag var det bara att gå upp tidigt igen och åka in till mamma, var ute med vovvarna och henne innan hon stack iväg till jobbet.
Hon presenterade en ny idé till min klass eftersom vi ska samla ihop pengar. Ska ta upp det med klassen sen kanske får se hur mycket tid vi får över efter att hon dära som ska ge oss information om en grej vi ska göra nästa vecka har vart här..

Har haft nationella, gick väll åt skogen skulle jag tro, svarade på alla uppgifter utom en på 1:a delen och på andra fattade jag inget eftersom vi inte gått igenom hur man gör :S ...

Efter skolan ska jag möta upp Tobias och sen ska vi gå hem ;)
Är så jädra trött så jag kommer nog somna en sväng sen haha!!

Ska bli skönt att lägga sig när man vet att man itne behöver upp tidigt dagen efter!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback