Underbara helg! ♥

I fredags blev det inget prov, hon kom på att hon inte hade gett oss de rätta svaren på frågorna vi skulle ha prov på, fast jag hade rätt på alla ^^
Vi fick skuta vid tre eftersom Gudrun skulle klippa sig :P

Vi började gå till station när Marie hamnade på marken haha precis vid en vattenpöl :) Haha!
Nar han som klipper biljetterna kom och skulle klippa Malins och Louises biljetter så kollade han på dem och sa " Värmlands Bro, kan det vara så jävligt" Haha det var det roligaste någon har sagt tror jag!
När vi kom till V-Bro så gick vi förbi Maries skithål (ett hål i vägen)  och gick till pappa, eftersom Louise ville se hur han såg ut!
Efter vi hade vart där så gick ví hem till Marie och dit tog vi en inte så smart genväg, hade snö upp till låren och när vi kom fram var vi genom blöta haha!
Vi lagade mat, kollade på film, åt massa gott, bäddade, blev liggandes och pratade och skrattade!

På lördagsmorgonen vaknade vi vid sju redan! :O
Vi gick upp vid åtta och käkade frukost och kollade på film!
Satt och pratade och skrattade åt Malin som höll på att dö när vi kollade på "When a stranger calls" ;)
Vid elva kom morfar och hämtade mig och Louise,  vi åkte hem till mamma där vi väntade på älskling :) Medans vi gjorde det tog jag upp tvätten åt mamma och så var vi ute med vovvarna :P

När älskling kom så åkte vi till B-fors och köpte glass + lämade Louise hos hennes mormor! ;)
Sen åkte vi till Vårvik :D Var hur härligt väder som helst! Vi klöv lite ved eftersom vi hade slut här hemma, eller ja nästan iaf.
Vi åt och pratade och sådant! :P

När vi kom hem så lastade vi av veden och staplade den som somnade jag! ;)

Idag har Micke grejat med vagnen till fyrhjuligen och jag har byggt ett hus till Tiger att ha i buren och gömma sig i :P
Håller på med hemtentan i data, går mycket bättre och är mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara! ;)

För att se alla korten gå in på min facebook ( Linda Engstig ) och kolla på bilderna i "hos marie 19 & 20 mars )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback