Sportlovet över för denna gången...

Men snart är det ju påsklov! ;)

I förrgår så var jag och älskling i Karlstad, jag skulle till tandregleringen för att påbörja framflyttningen av tänderna som ligger bakom de andra, och nu har jag ont kan jag säga, usch! :P
Eftersom det inte blev Karlskoga som vi först tänkt ( de hade inte det vi skulle ha ) så blev det en heldag i Karlstad. Kollade i massor av affärer, hanlade blommor, lakan, bröd, spolarvätska och lite andra grejer.
Vid tre så drog vi hemmåt men stannade till på rasta och åt, kan ju säga att det INTE var värt de pengarna!! Verkligen inte! Nästa stop blev Åmål och apoteket. Sedan åkte vi till Alfs grav och skottade fram den samt en bredare gång än den som var. Sen åkte vi hem och gjorde inte så mycket mer ;)

Igår så var jag hemma och bara slappade, kollade på film och tv. Kollade på sveriges värsta bilförare med älskling, förstår inte hur de kan ha fått körkort och de som är 19-20 har ju nyss fått det, hur fasiken lyckades de!? :S

Idag följde jag med älskling in till stan och så åkte jag till mamma, hann umgås liiite med henne innan hon skulle till jobbet. När jag och Tobias satt och åt frukost så ringde det och då var det hans kompis Hampus som ville bada i badhuset tillsammans med honom. Så vi stämde träff där uppe klockan nio, gick ut med vovvarna och pakade badkläder och gick upp. Var där uppe i tre timmar och nu har jag huvudvärk, gillar inte badhuset eftersom jag alltid får ont i huvudet men det var kul att vara där. Efteråt bjöd jag grabbarna på varsin glass medans vi väntade på Anna, Hampus mamma. Nu sitter vi här hemma hos mamma och väntar på älskling, sen ska jag fixa busskort så jag tar mig till skolan på måndag ( URK!!!!!!!) Sen ska vi hem och mysa, tror Tobias skulle spela batle mot mig på Guitarr Hero. Får se hur det går.


Så här dimmigt var det en dag förra veckan.




Tobias och jag på pizzerian i tisdags.


Tobias och Hampus




Haha


Hmm


En bild på min snygga lillebror får avsluta detta inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback