Skolan, Malin och lite tankar!

Kom en från Malin för någon timma sedan =)
Har haft jätte skojjsigt hos henne :P Har flamsat, tramsat, gjort läxor, gosat med Theo, hjälpt Andreas ^^ och skrattat!
Tog med mig fyra firrar hem! Tack Fam. Johansson för det!

Skolan var som vanligt, flams med tjejerna och lektioner! (:
Efter skolan skyndade vi till södra eftersom det blev liiite för lång stunds tjatande med Felicia och Gudrun! haha
Tog bussen hem till Malin! :)

Blev snopen när jag kom hem, inte nog med att BÅDA katterna stack ut så fort jag öppnade dörren utan lysröret till akvariumet lyste, det har gåt sönder och jag stog och knackade och vred på det igår med då fungerade det inte, men nu så! Nu ska jag inte komma åt röret eller sladden bara! Måste skaffa ett nytt, men det får bli nästa gång vi kommer till Karlstad! Eftersom det inte finns sådant i lilla Åmål.

Vad mysigt Åmål är egentligen, nu när jag har kommit bort från alla människor som jag hatar och som fick mig att må dåligt + att jag har flyttat till landet + att jag har mina underbara tjejer "MELLMZ" hihi!
Nu kan jag äntligen uppskatta själva staden och allt mysigt det innebär, hur mysigt är inte plantaget tillexempel, eller att gå på örnes, sådant som man inte riktigt uppskattade för att man brydde sig om alla skit människor!
Är glad att jag rensat bort dem som jag inte kan lita på och som inte ställer upp! Nu har jag dem jag  vet alltid finns där!


Det roligaste idag var mammas kommentar " Han har blivit en fjortis , eller nej värre än en fjortis " haha så klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback