Skola, skola och skola!

Höll på att missa bussen imorse, fört hittade jag inte nycklarna sen hittade jag inte busskortet och när jag äntligen gjorde det så fick jag springa till bussen, hann precis! Usch hatar när dagen börjar så.
Aja i skolan hade vi bild iaf, kul kul! Gympa hade vi i korridoren, hoppade hopprep, gjorde armhävningar, situps, step up och satt i 90 grader, var ju så klart inte bara i korridoren utan i gymmet med! :)

När vi slutade skolan och väntade på bussen så kom jag på att fasiken jag har glömt svenska boken, detsamma hade Malin så vi sprang in och hämtade böckerna och sprang ut. Malin missade bussen men inte jag, så idag var jag tacksam att den kommer så sent!

Sen jag kom hem så har jag grejat med skolarbete, har skrivit rent film analysen, har gjort hemtentan i datan med den skulle kunna bli mycket bättre med orkar inte med det just nu. Får nöja mig med G i data just nu, är sååå mycket annat med! Man orkar verkligen lägga ner allt i alla ämnen men känner av att jag klarar det ganska bra ändå. ;)
På engelska provet fick jag föresten VG, kul! :D

Nu ska jag börja med en bilduppgift, har inte så brottom med dem men lika bra att ta det medans lusten sitter i, vill kunna hålla på länge med mina uppgifter så de blir bra, och eftersom jag blir avslappnad av att greja med bild uppgifter och måla och sånt så passar det bra att avsluta dagens pluggande med detta!

Just det nämnde jag att jag läste ut en bok i dag som vi ska ha att läsa i 4 veckor!? Fick boken idag, Hmm aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback