Måndag och Tisdag.

Malin vill att jag ska uppdatera varje dag eftersom hon är inne på bloggen varje dag, så jag får väll skärpa mig haha!

Igår hände det inte så mycket, var i skolan fär vi hade engelska prov, åkte hem och vilade. När älskling kom hem så fikade vi eftersom vi har vart tillsammans i två och en halv månad.

Idag så började dagen hemskt, missade bussen. När jag väl kom till skolan hade jag bara två lektioner.
Följde med Malin en liten liten stund hem till henne, ska med henne en längre stund imorgon :D
Ska få några guldfiskar av henne :)

När jag och älskling kom hem så gjorde jag mat, han var ute och gjorde något :P

Nu ikväll har jag ändrat designen på bloggen, får se hur länge jag orkar ha den!
Har letat febrilt efter mina glasögon! Kan bli riktigt galen på sådant!

Har städat akvariumet med, bytt vatten, gjort rent pumpen och lagt i lite dekorationer som två stenar och en stock.
Stenarna kan firrarna gömma sig i och simma igenom och en liten stock liknande sak som malarna gillar! De hömmer sig i den och äter massor på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback