Malin♥

Är redan uppe, gick upp vid sex. Blev orolig när älskling hade åkte en stund före och klockan inte ringde :S Kunde inte somna om så jag gick upp :P
Har pratat med mamma och Tobias en sväng, ska hem till dem en och så ska jag och Tobias ta följe (:

Tycker synd om Malin idag! Hennes första begravning och så är det någon så nära släkting! :(
Tänker på dig gumman ♥


Idag är det torsdag och det innebär sovmorgon eller inte! Måste ändå till skolan och sitta fär och dega till klockan fem över tio för så börjar våran lektion, tur jag har Marie och Louise med mig! :)

Ska bli intressant och se hur mycket som kommer idag!!



Kommentarer
A säger:

Jag röstade på din bikini på nelly.com :) Den var ju jättefin!

2010-03-28 | 11:24:45
Bloggadress: http://moreofalice.blogg.se/
A säger:

tack för erbjudandet men jag har redan en som ska fixa en :D

2010-03-28 | 18:02:51
Bloggadress: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback