Lördag!

Ja idag så har det hänt mycket, redan vid halv åtta gick jag och Tobias upp, satte oss och spelade lite geni familj, gjorde frukost på sängen till älskling :)
Sen åt vi , gick ut och kom in vid tre. Hela dagen har alltså spenderats ute, har haft snöbollskrig, åkt/kört fyrhjuling, hjälpt Micke med vagnen som han har grejat med, och en massa mer.

Nu på eftermiddagen så gjorde vi pizza och efter det har jag gjort färdigt Tobias bullar eftersom det är roligare med tv-spel. Så nu sitter grabbarna uppe och spelar GTA. Om 10 minuter ska vi kolla på den dära "reklamen" för melodifestivalen eftersom det är inspelat sedan mamma var på genrepet så vi ska se om vi ser henne, hon satt på 3 raden till vänster stol nummer fyra tror jag ^^
Sen får de fortsätta spela så ska jag göra iordning lite mys : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback