Hello!

Dessa dagar har inte vart så action fyllda!
Har vart i skolan och fått en rejälträningsvärk, sen har det inte hänt något mer,
jo igår var vi i Ed för Micke skulle kolla på en vagn till fyrhjuligen, han ska ha den och ska hämta den imorgon.

Imorgon kommer ju även Tobias hit, gullunge! På Söndag ska jag med honom när han tävlar i Trollhättan, spännande!! :)

Idag är det bio med skolan, ska möta upp mina tjejer vid biblioteket eftersom deras buss går förbi, men jag får gå av på torget och springa till bilblioteket haha!
Efter bion ska vi gå ut och äta pizza, mysigt! Har bara två lektioner och när de är slut ska jag gå till Södra för att möta upp Tobias sen hem för att jag ska fixa mammas naglar! (Y)
Sen ska jag med Tobias till skyttet, pust! haha!

Nej nu ska jag dra mig ifrån datorn och börja gå ut lite sakta, en halvtimme kvar tills bussen går, men vet inte vad jag ska göra! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback