En ARG Linda!

Nu hoppas vi att Marie vet att vi bryr oss om henne! :)

Skolan har vart så dära, fick ont i huvudet så nu sitter jag här och dör känns det som, nejdå inte riktigt men mår illa och huvudet bankar loss! Hatar migrän! Ska oaf försäka knåpa ihop ett inlägg + att jag ska skicka ett mail till Malin med läxan för hon glömde sina böcker i skolan!

Arg är jag med, Malin , Marie, Mamma och älskling vet varför, och det räcker! Louise kan få veta också så klart om du vill! :)
Tänkte förut på vad få det är jag litar på fullt ut, det är Robin eftersom han var det ENDA se och häpna den ENDA som inte vände mig ryggen när jag verkligen behövde mina vänner, jag är dig evigt tacksamm Robin!
Malin, Marie, Louise och Ae, jag vet att de inte berättar något jag inte vill att de ska berätta och de lyssnar på alltid om jag behöver prata!

Självklart litar jag på mamma, Micke och Tobias och resten på mammas sida släkten, eller kanske inte 120% på riktiga morfar eftersom jag vet vilka han pratar med!
Jävla skvaller område! Vill vi att han ska få reda på något kan det gärna komma från oss i fortsättningen!  

Men att man inte ska kunna lita på hela släkten suger! Men det spelar ingen roll eftersom jag inte kommer att träffa dem något mer! Jag gissade rätt, sa hela tiden att detta skulle hända efter att May-Britt dog.
Men jag tänker träffa faster iaf! Inget kan stoppa mig från det, hon har inte gjort mig något! Inte mina kusiner heller! Eller ja i den ena familjen men det var Anna och John jag tänkte på.

Aja nog med det!

Tvättmaskinen går, Jasmine är ute, Maja var ute en kort stund och nu leker hon med mina duntofflor. Hon gick ut igen :)
Ska börja packa eftersom jag ska sova hos Marie fre-lör :) Ska bli kul! Malin & Louise ska också med! Hihi!

Ska plugga med, har hemtenta i data och den är inte ens påbörjad :S Skäms på mig!
och sen så har jag läxförhös/prov imorgon + nationell uppsatts, herre jisses, halv nio till tolv eller vad det är :S

Älskar Dig Micael!
Är såå glad att du bestämde dig för att kyssa mig den dära kvällen för två och ett halvt år sedan och tre dagar sedan! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback