Drar till skolan sen till Marie! :D

Ja nu står packningen färdig på golvet, väskan också med böcker och grejer.
Ser inte fram emot morgonen här! Har ju nationell uppsatts i svenska i tre timmar!
Har med mig saft, vindruvor och lite godis :P
Har även läxförhör men det är inte så jobbigt för det kan jag (Y)

Efter skolan ska vi skynda oss till tåget (Vi får sluta tidigare eftersom tåget går 15.31 och vi i normala fall slutar 15.30) och så ska vi åka till v-bro och sova där tills på lördag, med vi menar jag Marie (Så klart! ;) ) , Malin,Louise och jag! :) Ska bli mysigt!

Jag ska upp till pappa med en snabbis och hälsa på Jeanette och kolla nya lägenheten. Ska hämta mina pengar med!!!

Kommer sakna min älskling och mina djur som alltid när jag är borta från dem men jag är ju med tjejerna och har Alice (Maries katt) att vara med, och gosa med Alice så klart :P

Nej nu ska jag dra mig sakta men säkert till bussen men all min packning. Kommer inte att få plats i skåpet, får kanske lägga in det i lärarrummet (:

Skriver när jag är hemma igen!


Älsklingen i Lennartsfors sommaren 08.


Vi på väg från Lennartsfors samma år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback