Datasalen igen!

Sitter i datasalen igen, men denna gången med alla tjejerna!

Sen jag skrev sist har vi haft gympa, stressboll, det var kul!
Spelade massa olika bollsporter, tex fotboll, handboll, rugby, bandy och några till.
Sen har vi ätit. åt inte så mycket eftersom det dels inte var så god mat och sen blir det pizza med älsklingen ♥
Matte har vi haft med, men fick sluta tidigare och slapp engelskan eftersom läraren fick feber eller nått.

Sen blir det svenska om en timme och tio minuter, sen blir det bussen hem, ska nog bara ta det lugnt idag, kolla på en film och sånt.
Ska se om jag kommer ihåg det lilla provet vi skulle ha i fredags men som vi ska ha imorgon ist. :) Om inte får jag plugga till det, sen ska jag läsa till idrottsprovet som jag inte har gjort men ska göra på tisdag :P


Kommentarer
Emilianleila säger:

Excellent site.

2011-03-22 | 20:19:39
Bloggadress: http://emilianleila.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback