Mycket har hänt! :)

torsdags var det skolavslutning för oss, vi hade klasskamp mot tvåorna som vi vann (6-2) vi är ju bäst! :)
Efter det så fikade vi med tvåorna, sjöng gjorde vi med :) Sen var vi aulan.

Efter skolan gick jag till mamma och vi åkte vi till Säffle med morfar som hämtade oss, Köpte grejer att hänga runt halsen på Marcus eftersom han tog grundenten :) Grattis på han :P
Väntade en stund på att han skulle komma ut från hotellet och tillslut kom han hängde alla saker runt halsen på honom och tog lite kort :)

Sen sprang vi ut på stan för att se när han åkte på traktor släp :) Efter en LÅÅÅÅÅNG tid kom de ;)
Vi satte oss och käkade glass på Charlottes medans vi väntade och kollade lite till innan vi åkte hem.

På fredagen åkte jag bussen in som i stort sett var tom förutom två barn från södra, grannen fån krb, och studenter med sprit :P Gick av vid Åmålsgården och där stod mamma och mötte mig med vovvarna :)
Gick hem till henne och pratade lite, efter att Tobias hade gått så pyntade vi lägenheten med ballongen, flaggor, blommor och serpentiner , på trappan ställde vi iordning lite björkris med ballonger i :)

Sen gick vi till kyrkan där det var avslutning, inte lika fint och mysigt som alla andra år med helt OK!
De har ju alltid haft i gamla kyrkan men nu var det Stadskyrkan som gällde ;/
Efter kyrkan gick vi ner på stan, jag hämtade ut ett halsband jag har beställt till mamma, och så handlade vi lite grejer till tårta och sånt.
När vi kom hem så blev Tobias glad över alla ballonger och saker ;)

Innan vi hann börja med tårtorna kom älsklingen med mat till mig :) Tacos mums!
Sen började vi med tårtorna men kom på att vi inte hade non stop så det var älsklingen snäll och åkte och köpte det, han tog med sig Tobias också, när de kom tillbaka fick jag blommor av älskling, TACK HJÄRTAT <3
Sedan åt vi tårtor ( gjorde 2 stycken ) innan vi skyndade iväg till Bengtsfors eftersom Anita hade lagt undan gardinstänger till oss, passade på att köpa lite mer roliga småsaker :P Passade även på att gå och säga hej till Lena där Micke köpte med sig ett par skor hem (:

I helgen har vi inte gjort så mycket :)

I går (måndag) så var jag hos mamma hela dagen. Åkte in med Micke eftersom Marcus inte ville vara hemma ensam på sin födelsedag, han fyllde ju 16 igår :) Grattis igen :)
Följde Tobias till kyrkan på morgonen eftersom han är på deras läger, passade på att ta med oss hundarna :) Sedan gick vi till Profab, eller ja vi tog en omväg till Profab eftersom vi gick och kollade på Alfs grav. Fint var det! :)
Fick goa skavsår , eller inte!!

Just det ja, jag hälsade ju en snabbis på Sveaparkens förskola ( där jag gjorde min APU) ..

När mamma kom hem vid halv fem så gav vi Marcus presenter innan det var dags för oss att åka upp till Krisineberg för att gå handledarutbilningen för b-kort :)
Den var dryg!! Men fick oss några goa skratt :)

Idag har det inte hänt så mycket, Majje drog in en Björktrast som han blodade ner halva köksgolvet med + mattan + MASSA fjädrar både i köket och farsturn. Efter att jag städat bort det var frukosten jag hade gjort iordning inte så lockande längre!!

Har vart ute med Faxe också, och gav honom mat!
Nu väntar jag på älskling som kommer hem med Guitarr Hero 5 men trummor, microfon och gitarr :D




Jag på morgonen (:



Malin :)


Jag i väntan på Marcus :P




Syskonen Engstig <3


Tobias i stan :)


Mackans släp (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback