Juni!

Ja då var man redan inne i Juni, vart tog våren vägen?? Det har gått sjukt fort! =)
Nu de närmsta veckorna har vi rätt mycket planerat:

5 juni : Femte Twilight boken "Midnight Sun" släpps!
Boken är Edwards version av hela berättelsen. Måste läsas!!

6 juni: Firar jag och älskling våran 2:a förlovningsdag! :) Grattis på oss hjärtat <3

7 juni: Åker klassen tillsammans med BF2 till Göteborg.
Vi ska ha lite sammarbetsövningar först, sen ska vi till Liseberg eller till Nordstan vilket man vill. Men jag, Malin, Lolle, Märiie, Fille och Alex ska bara vara på Liseberg. Första gången någonsin ska jag åka Balder, har bara åkt berg och dalbana några få gånger tidigare och de har vart för barn... Aja det kommer nog gå bra!

10 juni: Skolavslutning för mig, ska inte göra något speciellt. Vid kvart i fyra går min bror ur nian och det ska ju firas typ som studenten i Säffle. Fattar inte varför men, det är väll roligare att bara fira så på studenten med att hänga grejer runt halsen, åka flak och hålla på!? När studenten kommer har man ju redan gjort det en gång! Aja inte mitt problem! :P

11 juni: Tobias går ur, ska fika med mamma, mormor, morfar, Tobias och Marcus som varje år! <3

14 juni: Marcus fyller 16 =) Grattis!! På kvällen ska vi gå handledarkurs jag, mamma, marcus och älskling ;)
Så nu får ni passa er på vägarna :P

Och den sista juni alltså den 30 juni har Eclipse ( tredje Twilight filmen) bio premiär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback