Jag Vågade!! Jag Åkte BALDER!!! :D

I Söndags så åkte jag och älskling in för att köpa gardiner, blev två par kuddar med :) och kaninmat! :P
Plockade med Lolle i Åmål och åkte hem, släppte ut Tiger i buren och sånt. Gjorde pizza, var meningen att alla skulle äta med klantarna Malin och Marie åt hemma innan, TROTS att jag sa till dem i fredags att vi skulle äta samt så sa jag det till Malin kvällen före sen säger hon att hon inte visste det för att jag inte sagt ngt hahaha aja!!

Louise körde 4-hjuling, sen tog jag med Malin på en sväng , eller ja hon körde men sen körde jag i skogen ^^
Marie vågade inte köra utan hon satt med mig.

Sprutade massa vatten på Malin, och brottades med henne, haha!! :) <3

På kvällen kollade vi på film, Babysitter Wanted, har sett den förut men Micke gillar den, jag avskyr slutet det är så äckligt och grisigt!! :/ Aja kollade på den iaf, sen kollade jag på ett monster till svärmor eller vad den hette. :P

På måndagen gick vi upp tidigt, jag hoppade in i duschen, vi packade, åt och grejade. Vi åkte in med Micke vid halv åtta, och åkte till skolan efter att jag hade handlat lite :P
Vid halv nio gick bussen mot Göteborg, när vi kom fram så gick vi först in i en skog och körde lite samarbetsövningar, var jätteroligt och min grupp klarade allt! :) Knäckte en "skida" med hahaha.

Efter att vi var klara där uppe så åkte vi mot Liseberg där vi såg ett rådjur inne i stan :S Hoppas det klarar sig!
Det första vi gjorde inne på Liseberg var att åka Lisebergsbanan ( Berg och dalbana ) åkte den fyra gånger under dagen, åkte flomride, slänggungorna, uppskjutet (läskigt!!) kållorado, balder (4ggr!!!), radiobilarna, parisehjulet. Åkte det mesta flera gånger, kållerado 4 eller 5 gånger, Flomride minst 10 ggr, Balder och Lisebergsbanan 4 ggr var. Var väldigt roligt.
Men tänk vad nerväs jag var innan jag åkte Balder, är ju höjdrädd! Första gången tyckte jag det var läskigt, de andra gångerna gick det bra :)

Vid nio åkte vi hem och vid elva var vi i Brohögen där älskling hämtade oss.

Nu har jag städat skåpet, lämnat tillbaka böcker och skåpnyckel.
Imorgon börjar SOMMARLOVET!! :)

Ska till Säffle eftersom Räkan slutar nian! (:
Ska fira det!

På Fredag ska jag in till stan eftersom Tobias slutar femman och vi ska pynta pch grejer hemma till honom och
sen ska det firas hemma hos mamma! :D
Ska bli konstigt att de inte går ut vid gamla kyrkan som det alltid har vart men det går ju inte längre då de har gjort det till något annat, hoppas på samma känsla ändå! ( :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback