En hel eftermiddag hos veterinären!

Åkte hemmifrån vid elva, Gunilla skulle till banken och träffa Kristina vid tolv så vi hann gå in på profab innan vi åkte ner, köpte lite födelsedagspresenter till min kära mor som fyller år imorgon :D
Passade också på att äta på McDolnads eftersom vi inte skulle var där förens halv två. ;)

Hos veterinären togs det blodprov, röntgen, och prover. Faxe blev även sövd.
Var där i fyra timmar, men vi vill ju ha reda på vad felet är med honom, men inget hittades.
Om vi inte får svar imorgon med hjälp av proverna blir det karlstad!

Imorgon fyller ju mamma år så jag ska dit en sväng innan hon ska jobba, tråkigt på sin födelsedag.


Är helt slut nu, tror jag ska lägga mig i soffan en stund eller något.


Kommentarer
Malin säger:

Efterlyser fler inlägg =D

2010-07-01 | 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback