Vi har såå trevligt!!

Imorse så kom Anita och Margit redan vid nio, så vi åt frukost med dem, packade det sista och gick ut med Faxe innan vi åkte, kom fram vid fyra. Det var lååånga timmar i bilen, var 30 mil hit ner!

Fick en liten nybyggd stuga, allt lucktar verkligen nytt. Det är super gulligt.
Det är en liten gård som gästerna får ha för sig själva, ett stort hus med några rum i samt allrum, kök, toalett med dusch. Sen har vi stugorna som har toalett och dusch. En bakstuga men gammal bakugn där man kan baka bröd.

Alla gästerna har en morgonrock ( som jag för övrigt sitter och myser i just nu) och fårskinns tofflor, egna handdukar, färdigbäddade sängar, och en liten present på sängen. Lika lyxigt som ett lyxhotell. Fast 1000 gånger mysigare!! Det ligger ute på landet med åkrar och skog som grannar, lungt och mysigt.

I eftermiddags så kollade vi runt lite i Tvååker och handlade lite om vi vill ha kvällsmat eller fika, frukost får vi ju :)

Nu ikväll så har vi suttit på terassen i kvällssolen och myst. Satt där bara jag & Micke, sen kom det två transvestiter sam jag började prata med, fick lite chips av dem eftersom jag slängde ur mig en komentar om att det såg gott ut :P
Sen kom det ett par som satte sig vid samma bord som oss och tillslut pratade vi allihopa.

Transorna ska vara med i "Ullared" tv serien alltså och det kommer ett filmteam hit klockan 9.30 sen ska de följa dem under dagen. Coolt va!?

Nej nu ska jag njuta av min semester tillsammans med min älskling <3


Kommentarer
ola säger:

det låt mysigt linda :-)

ha det så trevligt

2010-07-17 | 08:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback