Mycket har hänt ;)

I torsdags åkte vi in till stan på eftermiddagen, handlade och hämtade lite saker hos mamma. Åkte sedan till Malin, Lolle hade inte kommit än men kom inte så lång tid efter mig ;)
Vi dansade, spelade kort, bäddade iordning på höloftet eftersom det var där vi skulle sova, och nu snackar vi inte löshö utan höbalar!!

Vi grillade, läste tidningar, gjorde tester, åt godis, hihi :P
Malin babblade på ungerfär hela natten, vid sex på morgonen blev det tyst så man kunde sova! :P
Sov väll till nio då jag och Malin gick in och kissade, sedan sov vi till halv ett.

Gick upp och åt frukost, dansade, spelade kort igen :P
Åkte in till stan och spelade minigolf, Malin och Lolle kom på gemensam första plats och jag kom sist :P Men jag och Andreas vann på fyrmanskotte, så var ju tvungen att låta dem vinna lite också .. ;)

Mamma och Mats kom ner till Örnes medans vi spelade så jag fick hälsa på honom, han var rolig, och låååång!

Sedan gick vi till stan för Malin skulle ladda på sin mobil. men vi passade också på att hyra en film it's complicated.
Den var bra och rolig, speciellt med datan i slutet hahahaha!!



När vi kom hem så åt vi mat och seplade färdigt fyrmanskotte, och så plockade vi ihop våra grejer och åkte i traktor skopan ;)

Sedan kollade vi på filmen, och precis när vi satte igång den skulle Lolle hem..
Men jag och Malin kollade iaf färdigt på den innan älsklingen kom och hämtade mig vid tio på kvällen ;)

Väl hemma så kollade vi på film, innan vi gick och la oss ;) 

Sov till tjugo i tolv eller bågot sådant, haha, var trött!  Igår var vi in till stan igen och handlade lite, och köpte en tavla till vardagsrummet, skitsnygg! Vi åkte till Vårvik eftersom vi skulle äta i Gustavsfors med svärföräldrarna! ;) Innan vi åkte till G-fors så kollade vi hur det blir vid sjön, de håller på att göra om sin udde ;) Kommer bli skitsnyggt när det är klart! 

Åkte till Gustavsfors och åt, mysigt var det! Solen sken och vi satt ute! Anita, Gösta och Micke åt schnitzel och jag åt hamburgare :P Efteråt drack de andra kaffe och åt kaka, jag tog bara en kaka..
Har verkligen de bästa svärföräldrarna, de är sååå underbara!  

När vi kom tillbaka till Vårvik åkte vi hem igen. Hade ju var borta hela dagen :) Jag kollade på film och Micke var ute och fiskade med Danne.. Fick inget dock, att det måste vara en tjej men för att det ska bli något :P Fick ju en 700 grams aborre sist jag var ute ^^
 

Senare så mådde jag illa så Micke följde med mig ut på en liten promenad, men oss kom Jasmine hon följde med oss och sedan gick hon tillbaka med oss, sötnos <3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    


Kommentarer
Malin säger:

Måste absolut göras om ;) BÄST va det!!!!! <3

2010-07-26 | 01:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback