Nu är det en trött Linda som skriver :P

Klockan ringde sju imorse, följde med Micke till hans jobb ett par timmar. Fick köra lastmaskin och lasta in lite material :P
Passade på att åka till Profab och köpa bärplockare, rensare och hinkar, så nu ska här plockas blåbär! Mums!
Tog med mat från pizzan hem, gott var det!

Vi kollade på Saving Private Ryan förut, har sett den för många år sedan, då gillade jag den inte alls men idag gillade jag den . :)

Imorgon ska älskling jobba så jag får roa mig med något, bli kanske att plocka blåbär? Det är gott med mjölk till, när de är färska :P

Imorgon eller på Tisdag kommer den en som ska byta några rutor i fönstrena i farsturn, det bli bra! Slipper man ha en ruta där det har försvunnigt glas och en del med sprickor! Ska måla om där inne och så ska jag måla grunden på huset. Ingen vila här inte! :P

Hoppas det blir bra väder bara igen så man kan grejja med det, ingen höjdare att måla om det ska regna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback