Mamma ♥

I måndags gjorde jag verkligen inte något, kolladepå film i stort sett hela dagen :P

I tisdags var jag hos mamma, började dagen där men två promenader med hundar, ;)
Sedan var jag och mamma i stan och på taxi, lämnade lite fika bröd och hämtade mammas bil och tog vägen om Eva hem. Köpte två naglack ur hennes " sommar rea" ;)

I onsdags så åkte jag till mamma igen, grejade lite hemma hos henne, var hos June och mamma och mormor klippte sig. Pratade med dem, Anneli, Rudi, morfar och Annelies barn :)
Mamma blev jätte fin i håret, mamma fick en super fin och gullig överraskning med ;)
Åkte med till Bräcke och dansade, kul, kom ihåg mer än vad jag trodde faktiskt :P
Sov äver hos mamma.

Igår så vaknade jag vid halv tio. Gick ut med hundarna, städade lite, åt lite, var nere i stan och handlade, bakade, lagade mat och myste med familjen ♥
Hittade ett gammalt kuvert som det stod "God jul Linda Marie" på. öppnade det och så var det från farmor och farfar, så nu står det i tryggt förvar i vitrinskåpet tillsammans med deras bröllopsfoto, ett foto på farfar jag fick när han dog, farmors dödsannons + saker jag fått av dem. En ljusstake, en glasuggla och kortet.

Har varit sjuk också , eller rättare sagt är sjuk :/ Har ont i halsen och svullna hals mandlar, men det går väll över snart hoppas jag.

Imorgon så är det loppis på Bräcke men vet inte om jag följer med, har inte plockat ihop några grejjer eller något så..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback