Malin och Lolle är bäst :)

I måndags så åkte jag till Malin på eftermiddagen, Lolle var också där, Kul :)
Såg Malins gräsmatta som blivit förstörd haha! Åkte sedan och badade och när vi kom tillbaka så skulle L hem. :/

Åkte också hem senare på kvällen och Malin följde med och sov över :)
Kollade på Snabba Cash som var värdelös enligt mig och Malin, bra enligt Micke.
Gillar man folk som går och slår ihjäl varandra, kolla på den! Om inte låt bli! Mitt tips iaf eftersom det är det hela filmen går ut på!

I tisdags så badade vi, åkte fyrhjuling, kollade på Drömkåken, spelade tv spel och sånt :)
Grillade innan Malin åkte hem.

Igår gjorde vi inte alls mycket, badade i Tansjön, hämtade röjsågen hos Janne, jag körde lite :P

Idag ska jag till Malin igen där jag och Lolle ska sova över. Ska sova på hö loftet, mysigt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback