Jädra åska!

Igår badade jag och älskling 2 gånger, en gång på dagen och en halv elva på kvällen, var riktigt skönt! :)
När vi kom hem så tänkte vi sitta och mysa framför tven och låta mitt hår torka :P
Men då började det blinka, trodde först att det var bilar utanför men när vi släkte ner sågvi hur jädra mycket det blixtrade. Verkligen hela himlen och allt runt om kring blinkade till av blixtrar.

Vi drog ur allt och jag tänkte att det nog inte var så farligt eftersom vi inte höra så jätte höga muller eller blixtrar utan det bara blinkade, men närmare kom det!

Är rädd för åska som jag nämde i inlägget nedan ( skulle aldrig ha skrivit det, för vad blev det om inte åska!?!?) så jag låg och skakade i sängen och höll Micke i handen :) Hihi.
Efter någon timme lyckades jag somna eftersom det lät som åskan var väldigt långt borta, men rätt vad det var mullrade det så mycket att det skallrade i rutorna i sovrummet, efter det så sov jag inte så bra. Vaknade av att det började regna, det bara ökade och ökade :S Kunde knappt urskilja träden här utanför för att det spöregnade så.

Idag har vi i alla fall varit i Åmål, var på profab och kollade på dusch, känns som man aldrig blir klar, men nu har jag börjat packa upp allt som ska upp när vi äntligen kan amvända alla rum i huset. Fast när man blir klar med en sak står det alltid 10 för dörren känns det som :P Men nu tar vi semester från allt! :P

Var och hälsade på mamma en sväng och hämtade min plånbok jag glömde där på hennes födelsedag :)
Klantig som jag är märkte jag inte att den var borta förens förra veckan haha! ^^

Micke har grejat med bilen också, så nu hoppas vi att AC:en fungerar som den ska när vi åker på fredag.
Kollade på yr.no nu och det visar fint väder hela helgen, hoppas det håller i sig :)

Kommentarer
Malin säger:

Jag åker på Torsdag ;) och åker hem på Lördag. Hoppas att vi ses :)

2010-07-13 | 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback