Härlig helg!

Nu är det fyra dagar kvar tills vi åker :) Ska bli underbart!!

Här har det vart några fartfyllda dagar! I fredags åkte jag med Gunilla och Faxe till veterinären, tog ett urinprov igen, de flesta värdena var lite höga :/ Ska tillbaka in på torsdag och se om njurarna tagit skada.

I lördags var vi inne i stan och hämtade Everline som sov över ;)
Vi tog med oss pizza hem och delade på, gott var det!
Vi badade och myste framför tven på kvällen.

Igår åt vi frukost ute i tältet och åkte och badade, sååå skönt, fast sååå mycket vågar haha! Gick nästan inte att simma :S
Åkte sedan till Steneby där det var någon utställning/träff med gamla traktorer/masiner och lite gamla militärfordon, jädrar vad de låt! Här kan man inte överraska fiender inte!!
Precis när det började regna så satte vi oss i bilen, vilken tur vi hade!
Åt mat, åkte fyrhjuling, målade, lekte kurragömma, spelade kort och hade det mysigt.
På kvällen så kom Eva och Rune ( mickes moster med man) och hämtade Everline.
Tomt blev det!!

Det sprack upp från allt ösregn som kom så Micke och jag åkte och badade, men då började det att mullra i kanterna så vi åkte hem efter en kort stund igen. Blev dock inte mer än muller i kanterna, lika bra det. Annars hade jag suttit och skakat och gnällt över åskan.. :P I stan kände jag mig säkrare , jag menar vi bodde ju mitt emot södra skolan, hade fullt med högre byggnader och kyrkan vid oss. Här finns hmm 3 hus :S Visserligen ligger vårat lägst av de tre och vi har fullt med berg runt om kring, men läskigt blir det. Slog ner i skogen här för längesedan coh blev en skogsbrand :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback