Haha, sååå roligt har jag inte haft på länge!!

Imorse började det åska igen så vi satte oss i bilen och for en sväng. Hamnade i Falkenberg och har inte vart hemma så länge.
Började med att vi kollade in Falkenberg lite, det spöregnade så det var inte så stor idé att gå ut :P
Försökte leta fram Vallarna men hittade det inte riktigt men när vi väl gjorde det trotsade vi regnet och gick ut och kollade. Var inne på området och kikade lite, sen var det ett hus lite längre bort där det fanns höns, tuppar, kycklingar, ankor, getter och kalkoner :P

Var inne och kikade i lite affärer, bla B.Young och Kappahl innan vi gick till den mest värdelösa pizzerian jag varit på och åt pizza..
Att det tog lång tid och att det knappt fanns plats gör inget för det är högsäsong och massor med turister, klart det blir trångt. Men att det tog 45 minuter att få pizzan har jag inte lika mycket översikt med då det inte var många som skulle ha pizzor..

Efter att vi ätit ( läs väntat på pizza!!) så hade vi inte alls mycket tid på oss innan vi skulle vara på Vallarna så det blev en tur till Lindex där jag köpte en tunika/klänning, en t-shirt, en bh, ett par örhängen och solglasögon =)
Sen åkte vi till Vallarna!
Köpte en t-shirt med Dag-Otto på och så står det "To de´" på den, köpte även lite dricka och godis innan vi letade reda på våra platser och satte oss till rätta.

Läste en artikel på aftonbladet för två veckor sedan att föreställningen var tråkig och att skämten kom på slutet men att det då var för sent, att det var det sämsta som hade visats på Vallarn. Så jag hade inte speciellt höga föväntningar, men nu i efterhand undrar jag om det var samma föreställning vi såg. Hmm :S

En Mor Till Salu var verkligen jätte rolig och skämten bara rullade in! Riktigt rolig var den iallafall. Det var en grej som en kvinna i publiken började skratta åt och då inproviserade Jojje, haha jädrar vad roligt det blev! :) Han är inte dålig alltså!!
Efter föreställningen så träffade vi skådespelarna, fick deras autografer både i ett häfte med deras bilder på och på t-shirten. Tog även kort tillsammans med Jojje =)

Efter det åkte vi och kollade lite på kyrkan och åkte till Skrea Strand, vilken strand!! Den var 2 km lång!!
Verkligen vackert var det där!

Har tagit massa bilder med de kommer inte upp här fören jag har tid, har inte sladden till datorn med mig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback