Vaddå klantiga!?

Haha jag och Maja är nog lika trötta! Skulle lätt lägga mig och sova precis som hon!

Men istället så har jag bärt in MASSOR med ved och håller på med maten, ska passa på att diska med innan jag blir för trött ;)

Micke är just nu i Tösse och köper olja till fyrhjulingen, degen står på jäsning, det blir nämligen våran hemmagjorda pizza idag, mumma!
Har blivit riktigt duktig på att laga mat om jag får skryta lite (a)

Vi är verkligen klantigast jag och Micke! Haha!
Nu i veckan så värmde han mat på jobbet i burken MED LOCKET PÅ, vilket resulterade i att locket blev helt konstigt, gick inte att få på det för att det blev skevt och så, så att igår skulle jag värma locket lite och la det på vedspisen, glömde bort det eftersom jag lagade mat och diskade och hjälpte Micke med katterna eftersom han fick passa dem när jag grejade, så locket smälte hahahaha!
Och en annan grej, Micke hade sin laddare i köket och laddade telefonen, och sen vet ingen vart den har tagit vägen så att vi har delat på min laddare och i förmiddags sa jag att vi fick försöka hitta hans laddare (för vi måste alltid ladda samma natt!!!) och jag frågar honom "du kan inte ha lagt det någon stans för att komma ihåg vart den är" han bara "jo vid datorn" och så låg den där, och vi har suttit här båda två efter det och ingen av oss såg den!
Haha aja!

Nu ska jag ägna mig åt hushållet igen! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback