Snart helg!

Sitter i skolan nu, har slutat tidigt igen men det går ju ingen buss så fördriver tiden i datasalen ist! :)
Dagen har vart slapp, hade hälsopedagofik först sen lunch sen ULS i 45 minuter där hon pratade med oss om hur vi låg till betygsmässigt. Sen slutade vi, hade ingen matte idag, GÖTT!! :P
Imorgon ska vi på två föreläsningar + att de som var i Uganda ska berätta om det för oss så det blir en slapp dag imorgon med. Sista dagen i skolan på en månad, skönt! ;)
Direkt efter lovet har vi dock prov i gympa, har fått ett tjockt häfte nu som vi ska kunna, hur ska jag hinna med det till!? :S Aja får klämma in på helger och kvällar det värsta är att det kan bli kvällar och helger på förskolan också... det löser sig nog :)

Alla vet väll att dagis heter förskola och förskolan heter förskole klass nu! :)
Lite krångligt när man ska förklara något och inte alla vet. Haha.

Bara morgondagen kvar sen är det helg, såååå gött!
Ska försöka få dit mormor, morfar, mamma och mina små bröder :)
Min låtsas morfar alltså men säger mofar till honom för han känns som en riktigt morfar ;)
Eller bättre han är BÄST! ;)


Nu går bussen om en timme nästan, drygt...
Vill hem nu som de flesta andra bara Louise, Jag, Marie, Malin och Jennifer som inte kommer hem tror jag,
segt men får bita ihop! ;)
Tycker de hade kunnat spara dessa två timmar så vi fick sluta två imorgon ist, men ikke.


Kommentarer
Gravid Tvåbarns Mamma, blev våldtagen och slagen. säger:

Okej, vart går du i skolan då?

2010-01-21 | 16:06:15
Bloggadress: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback